Svisch!

Oj vad jag inte hinner med idag! Efter jobbet tog jag cykeln till ICA Maxi för att handla lite,får ju tillfälliga inneboende ikväll som jag ska skjutsa till Arlanda i natt,eller rättare sagt på morgonsidan. Sen ska jag vara tillbaka på jobbet till klockan sju på morgonen och köra  där hela dagen! Under dagen har jag i alla fall fått täta rapporter från Ubbe om hur det går med bilen, du kommer inte att känna igen den säger han! Han har visst gett både in och utsidan en omgång förutom att svetsa,byta glödlampor,byta till sommardäck som han har målat upp och som bonus hittat en massa fynd under sätena! Visst ja,bytt olja och filter också! Fantastiska vänner va! Nu ska jag ta med mej kameran till trädgården och fota mina presenter från min bussiga arbetskompis! Hon har försett mej med lite självuppdragna plantor. Jag vet att jag pratar mycket om att jag gillar sånt som växer,men det gör inget för det gör vi nästan alla på jobbet! Man ska ju inte säga det där artiga ordet till någon man får växter av sägs det ,men då säger jag, Anna-Karin du är super bussig som tänker på mej när det gäller växter och sånt! Bockar och niger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0