Tjo!

Bambupinnar cykellås och vaccumpåsar från Biltema. Checka av var det kan finnas fågelbad att köpa som passar det jag tänker på. ( En blivande present) En tur till loppisarna på Hälla för att kolla in läget på utekrukor. Det är saker som jag lovat mej själv att spana in idag när jag är ute och far. Sen ska jag ge mej själv en riktigt bra anledning till varför det inte det blev av utan att jag istället gjorde andra val i stundens hetta! Jag behöver verkligen det här som jag skrivit men när jag står där och ska till så säger jag till mej själv äh,det här är tråkigt det kan jag köpa sen! Nu gör jag mej iordning för de ärenden jag behöver göra utan för hemmet idag. Ses sen vänner!

Idag ska den här flickan åka och hämta sin egen hundvalp. Det är Mimmi som poserar brevid mormors hund Fia för längesen. Idag finns inte Fia kvar men Mimmi är 21 år och kan äntligen bestämma över sina egna husdjur som hon alltid velat ha men jag sagt nej till. Visserligen blev det lite hamstrar och fåglar och katt hos pappa men nu kör hon på eget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0