Tjosan på er!

Hej! Idag har jag jobbat mellan 7.00 och 13.30. Men det blev en tund över för jag segade mej kvar hos några för det var så trevligt att prata. Så jag har nyss kommit hem! Har bara hunnit ta en runda i trädgården och vattnat blommorna lite för det hann jag inte imorse. Annars ska det ju bli bilskruva här idag och samtidigt skulle jag bjuda på mat. Men efersom jag är så lat så går jag över till pizzerian och köper färdigt istället! Tangentbordet är inte helt friskt ännu,det är bostaven S som är extra trög och passar man sej inte så blir det hur roliga meningar som helst ibland! Ja nu fortsätter jag mina galenskaper här å återkommer jag sen! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0