Tokfilm

En gammal digitalkamera låg och skräpade här hemma. Ingen av oss använder den vanligtvis,men det finns en filmfunktion på den som är ganska bra! Så vi stoppade i lite batterier och testade. Jag skulle filma lite i trädgården och satte igång. Jag vände kameran på den ledd jag mest brukar fota på,det gick bra bilden följde med men bara på skärmen inte i visningsläget. Just nu så har jag inte kollat om det går att vända den i något av mina redigeringsprogram. Men pass på vill ni se en ovan filmare skaka runt med kameran i fel läge så titta gärna! Lovar att jag ska träna lite så kanske det kan lyckas lite bättre nästa gång. Men riktigt kul har vi haft med kameran i alla fall,kul att den kom till nån nytta tills sist! Tack för den !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0