Hemma hos mej!

Sen jag kom hem så har jag varit mycket focuserad och strukturerad med det som skulle göras. Även om vattenslangen fortsatte trilskas när jag skulle kvällsvattna. Jag tror jag vet varför kopplingen släpper med jämna mellanrum Slangen är inte rakt avskuren där den skall in i kopplingen ,då gör nog trycket från vattnet någon påverkan därinne å så släpper det. Jag ska fixa det,nån gång.... sen! Gräset blev klippt också,bensinen räckte. Sedan planterade jag ut några Zinna plantor som inte fick plats i rabatten utan har stått i kruka. Så det blev också gjort. Sedan dess har jag plockat om i klädlådor och skrivit ett arbete om arbetsskadeförsäkringen samtidigt. Så nu ska jag göra precis vad jag vill,å jag vet precis vad jag vill! Jag ska ladda ner några coola filter till photoshop och sen mixtra lite med det. Sovmorgon i morgon men sen ett långpass 12-22,det ni! Förresten tänkte jag på en sak,jag skulle skriva att jag har gjort en matlåda till imorgon,men jag vet inte hur man ska göra lådan,jag kunde bara laga maten så det fick duga med en vanlig köpt plastlåda att lägga den i. Tänk att man innan microns tid hade såna här matdosor i rostfritt eller aluminium. När man kom till jobbet på morgonen så satte man på ugnen på svag värme å så fick man ställa in lådan på värmning några timmar innan lunch så maten var lagom varm till man skulle äta!





Jag kommer ihåg att farfar hade en sån här unikabox att bära sin smörgås och kaffe i till jobbet. Som tur var för honom så kunde han gå hem på lunchen varje dag och äta. Då hade farmor maten på bordet så det bara var att sätta sej och mumsa och sen vila på soffan innan han gick tillbaka till jobbet. Då tog farmor reda på disken och förberedde kvällsmaten. Ja så var det bara ,inget konstigt för dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0