Diss ett och två!

Just nu är det två saker som irriterar mej. 1. Att alla sidor här på nätet som handlar om vinbergssnäckor påstår att de inte gör någon skada i trädgårdarna. Det håller jag inte med om. Punkt!  2. Den där förbånkade tv boxen vill inte funka på fyran och sexan. Inte för att jag ska se på TV, nej men Eddie kan väl få göra det! Funka jäkla apparat. Så nu var det sagt! Annars är här gott om soulshine här i huset. Fick tillbaka en del av en summa pengar jag egentligen aldrig skulle ha betalt ut för så där en tre år sen. Det var ju bussigt! Hoppas de sista kommer snart också så är det problemet ur världen för evigt! Idag kändes det knappt som jag jobbade när jag var på jobbet,fick ett mycket lugnt pass mellan 17 och 22. Dessutom hade jag tur och träffade rätt person strax innan jag började som kunde hjälpa mej och reda lite i schemat. Jobbar ju på tre olika ställen den närmaste tiden och det hade geggat ihop sej lite med alla tider. Ja nu börjar jag bli klar med den här dagen,snart blir det sängen och sova! Må nu alla vinberggsnäckor därute i buskarna dra år nå annat håll medan jag sover!



Nä inte söta,dissar!

 

Diss även på digitalboxen där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0