Så,sen får det vara bra!

Nu ni så är jag tillbaka hemma igen. Har nu varit på min tredje arbetsplats på bara några dagar. Men det  är ju kända ställen för mej så det är ju bara kul. Idag blev det en tur på cykel till kunderna och det är skönt,i alla fall när det inte regnar.Å jag klarade mej undan det kan jag säga. Det klarnade upp och blev riktigt fint frampå kvällen faktiskt. Och du,kära lilla "anonyma" vän som gärna lusar ner min blogg med taskiga kommentarer som jag ej publicerar för tillfället. I dare you,hör av dej till mej live så kan vi prata,för bevisligen är det något som stör dej väldigt mycket eftersom du lägger sån energi på mej,fortfarande. Men självklart är du väl bara modig nog att möta mej bakom en glasruta på internet. Någonting måste göra riktigt ont i dej. Välkommen att möta en annan människa på schyssta grunder och på ett reko sätt. Soulshine på dej och alla andra där ute i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0