Hej då den här dagen!

Tänkte väl att jag i alla fall skulle höra av mej lite innan den här dagen tar slut! Tror inte jag ska säga så mycket om den här dagen,det blir några bilder istället. En bra sak är att SVOK har öppnat en ny kurs åt mej och det har jag suttit och jobbat med en stund nu. Den heter arbetsmiljö och säkerhet,de två första jobben rörde arbetsmiljölagen och det är ju intressant. Imorgon ska jag kika på LAF lagen om arbetsskadeförsäkring,då tänkte jag hämta info hos försäkringskassan och facket SKTF. Här är lite bilder från dagen. Jag brukar aldrig ändra inställning på Macrot,men gjorde så idag och sen glömde jag ändra till baka och de blev faktiskt en riktigt bra effekt. Nu ska jag bre en hård tunnbrödsmacka sen sätter jag mej på altan en stund!



Det känns power i den här bilden!



Vilken färgexplosion va! Som den var tagen,ingen redigering!


En marsipantårta med en spindel på eller bara en vanlig Vallmo!



Här en annan variant. Det blåst när jag fotade och jag är ju så nära så varenda rörelse märks,men jag tror jag lyckades fånga det jag ville i alla fall





Blomfoto det är konst det, i alla fall som jag ser det! Keep on rockin' in the free world!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0