Värsta trötthetsattacken!

Äntligen har jag klivit ner från studsmattan där jag hållit hus nästan hela dagen. Klockan åtta i morse hade jag tänkt mej att gå upp för den tiden hade jag ställt larmet på. var uppe en sväng och började plocka ihop lite grejer för att åka till Stocholm och gå ut med några vänner. Men kände mej så trött och slut så det var bara att ta kudde och täcke och lägga sej i solen på studsmattan och sova.Det var så skönt så efter en stund sov jag i bikini och solen stekte mej. Emellanåt har jag gått in för att hämta något att dricka och sedan slösolasova igen. Inte mycket annat har här blivit gjort idag och jag kom inte iväg till Stockholm heller,orkade bara inte. Känner mej fortfarande helt slut och det är nog helt enkelt så att jag behöver vila. Igår kväll var jag först hem till en god vän och sedan var vi vidare till All In där resten av gänget satt och åt. Det blev en trevlig och glad kväll.


Här är en mycket suddig mobilbild på Inga och mej! Kul har vi i alla fall!
Nu ska jag vattna lite i trädgården och ta några bilder så jag kan visa hur blomstrens liv fortskrider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0