Vart ute och åkt lite!

Men vad dumt att jag inte tog kameran med mej till landet! Vi hade så fullt upp med att packa in alla växter och tillbehör så jag glömde bort det! Jag hade gärna velat visa själva skapelsen,den blev riktigt bra,och det är så kul att skapa tillsammans med någon likasinnad! Jag får ta ett kort nästa gång jag kommer dit! Det är ett coolt ställe jag var på,på den här gården finns tre boningshus och massor med uthus. Ett av boningsusen står alldeles tomt,det är stort som attan, åtta rum eller nåt så,otroligt vackra kakelugnar och en underbar entre hall. Vilken potential det placet har,och just nu står det alldeles tomt alltså! Så här i sommartider är det såå skönt på landet,så tyst och lugnt. Men jag vet ju hur det är vintern är en helt annan sak det, har ju faktiskt bott på landet jag med!
Just nu äter jag i alla fall lite,det blev basilikapuckar med tomat och lök och stekt ägg! Proteiner gott folk! ska ta och värma mej lite kaffe nu innan jag fortsätter med mitt skolarbete! See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0