Vi skrattar idag.....

Men oj vad vi har kul med den lilla kameran. Massor mad roliga filsnuttar har kommit till under dagen. Vi skrattar åt oss själva så det är inte klokt! Ja de torkade i alla fall upp riktigt bra efter hagelskuren tidigare. Jag har jobbat med att göra  färdigt en del påbörjade arbeten i trädgården. Lagt klart plattor och fyllt på grus. Sått lite gräs och lagt ut täckbark. Eddie grillade sitt kött som vanligt på lillgrillen. Sedan skulle jag ta min joggingvända och Eddie gjorde mej sällskap på cykeln. I cykelkorgen fanns både lilla och stora kameran. Här kommer en filmsnutt där jag just har satt mej ner för att pusta ut lite och Eddie kommer med kameran,sen blir det full fart.


Kommentarer
Postat av: Irene

Hej. Va härliga ni är ni två. Många kramar till Er båda.

2011-06-21 @ 23:04:39
Postat av: chevalena

Ha,ha Tack Irene,det är ju hur kul som helst att leka med filmkameran så här.Ett billigt litet sommarnöje! Kram !

2011-06-22 @ 08:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0