Vilket coolt liv vi har!



Äntligen tog vi oss ner till drömparken och utegymmet! Det var faktiskt hur coolt som helst! Och miljön är ju helt underbar därnere,men det ser man kanske inte på bilden. Men gör gärna ett besök där om du är i trakten,då får både öga och fläsk sitt!



Just på det här stället fanns tre olika maskiner,men det finns ett ställe till som jag inte besökt ännu,men det finns ju kvar. Eddie och jag bestämde att vi vill vara här ofta och träna och mysa. När vi gymmat klart och promenerade runt och tittade på idéträdgårdarna så såg vi en söt syn kolla!



Vilka raringar va! Barnen höll sig så fin vid sin mor,hoppas de kom lyckligt fram dit de skulle för de simmade på så ivrigt så!


Vi hamnade visst mitt i  ett möte för spåkärringar! Nåja ,jag har massor med bilder från den här sköna sommarkvällen. Mer kommer senare! Nu ska jag titta lite på mina papper om arbesskadeförsäkringen. Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0