Done!

Japp,såga blev det! Jag behövde inte skotta mej fram till trädet.Snön var så hårt packad så det vara bara att kliva fram på skaren och sätta igång!


Det var lite lurigt att komma åt med sågen såg jag kapade gren för gren istället. Jag har spart stammen så där med flit för jag ska testa och ta bort barken och måla stammen blanksvart i vår. Sedan ställer man en snygg svart urna eller stor kruka uppepå så blir det en bra piedestal för trädgården. Såg någon som hade gjort så i en trädgård nära Lost garden. Lost Garden är en trädgård som jag inte längre har tillgång till, för min vän har flyttat därifrån,därför kallar jag den så! Nåja,om det inte funkar som jag tänkt med piedestalen så sågar jag bara bort stammen då å så är det fixat!
När trädgårdsarbetet var avslutat satte jag mej på en stol i solen och bara njöt av härligheten att få leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0