Ed Hardy å lite annat


 En lattjo bild på Abbafolket, Wow!

Lite snygga Ed Hardy skor! De syns!När jag kör med mina "kopior" så väcker de alltid uppseende!
http://edhardyshop.com/categories/shoes/womens-shoes/women-view-all.html?sort=&epp=All



En annan fantastisk outfit bild! Rod Stewart och Britt Ekland!



Vilken man! David Bowie såklart!

Japp,kläder och mode är kul! Ska kanske hitta ett par såna brallor som till höger till våren!

Bell Bottoms

Ja nu måste jag slita mej från den glamorösa modevärlden och kolla ner i min egen sommarskolåda och börja packa upp lite lättare skor och plocka undan vinterns tyngre saker! Men först skovård så det blir kul att packa upp det som kan sparas till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0