Energi!

Vilken fart! Startade dagen med ett energigivande möte! Lämnade bilen hemma och promenerade fram och tillbaka i solen,bara det stärker. När jag kom hem greppade jag massor av saker som tidigare känts som oövervinnerliga berg!Som sagt det är inte alltid en bra egenskap att kunna släppa saker och inte oroa sej! Tillslut så greppar jag mina grejer men då kan det bli onödiga efterverkar! På måndag startar jag ju undersköterskeutbildningen igen! Det ska bli superkul att komma vidare och bli klar med den! Samtidigt som jag pluggar på halvfart ska jag hinna med att jobba heltid. Det ni! Sen vill man ju ha lite fritid också och hinna umgås med dem man tycker om! Det gäller att kunna välja vad som är viktigast just nu för att framtiden skall bli bra! Inte bara leva i nuet och för nästa roliga projekt! Det är härligt att veta att jag kan,det har jag aldrig tvekat på ,och nu vill jag också, så hur kan det bli bättre! Snart segalr jag iväg till dagens arbetspass som börjar kl 12.00 sedan börjar promenaden hemåt ikväll vid halv tio! So long pling plong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0