Fossingarna

Oj nu har jag fikat och ätit Bananasplit så jag är proppmätt! Men gott var det! Jag har funderingar på att gå ut i garaget och hämta en hink och göra mej ett fotbad! Mina fötter är grymt trötta och ömma efter allt spring i trappor på jobbet. Försöker ha bra skor,men det hjälper inte alla gånger,dagarna är långa och intensiva emellanåt! En herre jag mötte i en korridor sa: åh vad du springer lätt och ledigt! Ja än så länge,men det gäller att ta hand om sej! Å fötterna är viktiga det är en sak som är säker! Kolla vilket smart fotbad jag ramlade på  när jag surfade på nätet alltså!! 139 kronor kostar det! http://www.darlings.se/?artnr=bo111
Uppblåsbart fotbad frostvitUnderbart fotbad i frostvit plast med mjuka fotkuddar i botten som gör badet extra bekvämt. Med sina två handtag är badet enkelt att ta med till solstolen eller fåtöljen. Tar minimal plats när det inte används och är mycket enkelt att rengöra. Vänd bara fotbadet ut och in, spola av.

Ta med fotbadet på resan eller ge bort som present - garanterat uppskattat. Finns även i grafitgrått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0