Full snurr på dagarna!

Det här höll jag på med igårkväll när en vän hörde av sej. Vi bestämde att vi skulle ses hemma hos henne här i Enköping och sedan kolla läget ute en sväng! Ljusen hann precis bli färdiga!



.



Vi hade en supertrevlig kväll och jag var tillbaka hemma vid tvåtiden på natten. Lade mej direkt att sova,men blev väckt strax efter klockan sju på morgonen av telefonen. Jobb på gång! Hoppade upp ur sängen och fixade till det värsta och gav mej av samma väg som jag gått hem några timmar tidigare. Passet var slut redan klockan tolv idag så nu har jag återkommit hem. Eddie och jag har t om hunnit få i oss lite lunch. Kanske jag kommer att vara lite småtrött till kvällen men har ju sovmorgon i morgonbitt så det gör inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0