Jobba jobba jobba!

I början av en ny månad brukar jag alltid ta på mej mycket jobbpass. Så kan jag vara ledig mer mot slutet när jag vet att jag fått tillräckligt med timmar för en bra lön. Både januari och februari började med två 7-22 dagar i rad. Det är bara att sova och jobba som gäller då. Fast jag lyckas ju alltid klämma in lite annat också mitt i allt! Det betyder ju inte att jag är ledig dagarna runt det hela utan då kanske jag bara jobbar vanliga åtta timmars pass! Nu har jag två sådana långdagar framför mej,skillnaden den här gången är att jag vet om det hela innan,det är faktiskt värre det än att det "bara blir så" under dan. Fast det positiva med det hela är att det är på två olika ställen.Dagen på inneboendet och kvällen på utestället! Så nu tänker jag stänga datorn för ikväll för vet man vad som väntar kan man ju vara lite förberedd!


Här är en bild på Eddie från 2007 som han själv tyckte jag skulle visa här. Bilden är tagen på gräsmattan utanför vårt gamla hus i Västerås!Tänk vad mycket kul leksaker det finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0