Lite glömsk ibland!

Home again! Såja såja nu var den här dagen snart över också! Det är inte något särskilt som ligger på för kvällen så det är bara att varva ner och komma till ro! Ska försöka komme ihåg vad som hänt sen jag gick hemifrån vid halv tolv i middags. När jag kom halvvägs till jobbet kom jag på att jag glömt två brev som jag skulle posta på vägen dit! Hade gott om tid på mej så jag vände tillbaka och hämtade dom! Så blev det gjort snyggt och prydligt! Att jag ens skriver det är för att i vanliga fall hade jag bara ryckt på axlarna och tänkt äh det gör inget,jag kan fixa det sen! Men inte sen jag bestämt mej för att börja ha mer koll på sånt,struktur kallas det visst!

Dagens kloka ord från jobbet: Rättvisa och lagom finns inte! Det sagt av en dam som vet en del om livet! Jag tänker inte utveckla det nåt mer,utan det är något man kan ta med sej i sina tankar!
När jag promenerade hem från jobbet vid halv tio så hände mej en liknande incident som på vägen dit! Jag upptäckte att jag glömt påsen med bröd och smör som jag skulle ha med mej hem. (totalt smörfritt i huset).
Tror ni att jag vände om den här gången med? Nej,tok heller jag promenerade vidare och tänkte på mitt gamla invanda sätt: äh det löser sej! Hur strukturerad som helst kan man väl inte vara! Så nu har jag ätit två limpmackor utan smör ,och nå pålägg har jag aldrig hemma så de fick slinka ner helt nakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0