Morgonstund

Hej har nyss vaknat till en än så länge ledig dag! Plockat undan och diskat lite som inte platsade i diskmaskinen medan kaffet blev klart. Ska fundera på vad jag ska ta mej för idag men det lutar åt en Västerås sväng om inget jobb ploppar in. Medan jag väntar så ska jag fortsätta med mitt "strukturbygge" och röja lite i papparsbuntar och liknande. Jag ska t om checka av vad som finns i frysen så jag inte köper massa mat jag redan har,och sen skriva en nota!  Det brukar inte hända när jag handlar åt mej själv. Jag tycker om att flumma runt i matbutiken och se vad som faller mej i smaken! Sen behöver jag fylla i en del uppgifter på nätet inför utbildningsstarten på måndag! Tråkigt men nödvändigt! Så nu sätter jag fart så får vi se vart det hela landar.

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0