Mot nya mål

En härlig biltur på landet i Enköpings omgivningar är nyss genomförd! Fick hålla i mej för att inte stanna vid en trevlig plantskola efter vägen. Eddie köpte sig en film på DVD tills ikväll när jag jobbar en kortsväng. Åh vad vi njöt av att se solen och småprata om vilka vårtecken vi gillar bäst! Men oj vad solen får kämpa med att få bort den snö som föll igår,det tar nog ytterligare nån dag tills vi är tillbaka där vi var i förrgår. Saknar den bara asfalten här på gatan som var framme i några dagar. Man får se det som två steg fram och ett tillbaka! Stannade förresten på loppisen på väg hem och fick tag på några svart blomkrukor till samlingen för några spänn. Gilla loppisen! Nu har jag några lediga timmar framför mej som jag kan fylla med vadhelst jag vill och får lust med! Njut av solen och tanken på att våren snart är här!

Så här lätt flyger jag fram på nya starka vingar! Bild från 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0