Nail Strenghter

ACO SENSE & CARE Nail strengthenerEn sådan här förpackning med nagelförstärkare har jag köpt idag på apoteket. Har läst om fler som tycker att den funkar utmärkt. Jag törs inte visa hur mina naglar ser ut för tillfället. Det är inte klokt! Hoppas verkligen att den funkar för mej! Ska sova med olivolja på naglarna i natt,för att tillföra lite fett! De är så torra så det finns inte! Sedan jag kom hem strax efter halv tio ikväll så har jag hunnit med en riktig skön dusch med lite hårvård och allmän uppsnyggning av mej själv! I morgon är det ju fredag å då startar jag dagen med att jobba mellan sju och fyra.Sen får vi se om det blir ledigt på kvällen eller....

http://www.aconordic.se/products/category/4749/19861/19566/19227/aco-sense-care-nail-strengthener.aspx
Klicka på länken om du vill läsa mer om ACO:s Nailstrenghter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0