Nästan slut grejer......usch!

Dags att avsluta den här dagen nu! Bland allt annat jag hållt på med de senaste timmarna så har jag konstaterat att jag är bra på att öppna nya saker. Jag gör det gärna strax innan det gamla tagit slut,som typ när tandkrämen nästan är slut så öppnar jag den nya fina orörda tuben för att den ser så härligt oförstörd ut. Den gamla ser då ännu tröttare ut fast den räcker flera gånger till om man vill. Lika så är det med massor av andara saker framför allt i badrummet. Visst är det trist med massor av "nästan slut schampo flaskor" Såna där som kanske räcker till nästa hårtvätt om man ställer dom upp och ner i tid och sen skakar och trycker i vild förtvivlan.Äh jag öppnar glatt en ny och tänker att den andra tömmer jag sen.... nån gång! Ha ha,eller toarullar som bara har några varv kvar,de duger inte heller! Varför gör jag så? Kanska jag är rädd att det inte ska räcka till hela röven så jag måste öpnna en ny rulle mitt under pågående rengöring? Nä,ibland blir jag inte klok på mej själv men det kanske är det som är charmen! I morgonbitti är det jag som dricker ur sista juiceskvätten i den gamla tetran innan jag öppnar en ny! Tror jag.....



Snyggt och inbjudande va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0