Nu så!

Tjo! Försvannlite hastigt utan att hinna skriva.Jag fick en akut jobbförfrågan och åkte på stört. Det var på ett helt annat typ av boende som jag sällan är på. Människorna där är mycket speciella. Bra för mej med erfarenhet av det med.När jag slutade där klockan fem på eftermiddagen sprang jag över till nästa arbetsplats där mitt ordinarie schema är och startade där samma tid. Har hållt på fram till kl tio ikväll med det. Så nu är det dags att lägga sej inom kort för att få lite god sömn. Ska bara knapra lite morot först för säkerhets skull! Ev. blir det jobb i morgon förmiddag,men inte längre än till kl två i så fall. Sedan blir det stor samling med nära och kära gänget för ytterligare ett födelsedagsfirande! Berättar mer i morgon om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0