Nytt projekt!

Kanske inte en walk in closet men nästan! Har kommit på att jag ska göra en walk in förvarings closet i källaren. Jag har ett ledigt rum som skulle bli alldeles perfekt till det ! Inga läskiga gamla hyllor utan allt ska vaccumförpackas å nu har biltema lyckats igen. Jag har ju länge använt dearas vaccumpåsar till klädförvaring men nu har de även fixat en som kan hänga! Kolla!
 Bara att koppla på damsugaren och dra ur luften ! 49 kr styck! Nu behöver jag bara fixa golv och väggar i min walk in förvarings closet o så börja inreda! Skor och stövlar kan jag ju inte vaccumförpacka men det funkar kanske med kartonger som försluts väl och travas på någort vis! Inte direkt på golvet förstås för det är ju ändå en källare,vattenläckor och bajsproppar har vi varit med om förut! Och inget trä mot golvet det vet vi också! En klassisk gammal vädringställnig som man hade förr såg jag på loppis häromdan,kanske två sådana skulle vara bra,ja nu sprutar ideérna igen och jag är skaparsugen. Undrar om den mattvita färgen från förra året klarade vintern i källaren eller om den frusit ihjäl?  Lärde mej att man ska måla med matt färg för att luften skall kunna passera så det inte blir mögelskador! Hoppas det är rätt! ska ner och reka lite så får vi se var det landar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0