Om den här dagen!

Återigen en solig morgon! Fast jag såg lite pudersnö därute som måste ha kommit ner under natten. Fick ett trevligt samtal nyss med schematider till en bit in i maj,det är bra att veta i förväg hur man jobbar så det går att planera fritiden lite också. På vintern spelar det väl inte så stor roll,då kan man ju jobba jämt,men på vår och sommar kan det vara skönt med lite ledigt!
Idag ska jag fara in mot Västerås framåt middagstiden. Där ska jag sammanstråla med barnaskaran och så far vi vidare mot Hallstahammar, först för lite shopping och sen blir det födelsedagskalas med middag. En ledig men fullbokad dag,det ska bli roligt! Ska direkt packa kameran så jag får dokumentera trevligheterna!

I bl a den här fantastiska miljön ska vi njuta idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0