Shoo bre

Gick just in för landning hemma hos mej själv en stund. Dagen har som vanligt varit fylld med givande arbete. Passet låg mella sju och fyra så nu är jag ledig resten av kvällen! Vi får väl se vad jag ska fylla den med,jag vet vad som behövs men det är inte alltid samma som jag har lust med!
En intressant bok som jag fått av en vän ligger och väntar på mej! Har alltid velat lära mej mer om att binda blommor och nu har jag chansen. Tänkte träna på billiga konstväxter först för att lära mej så jag sen kanske kan lyckas på riktigt också! Boken har ju varit med ett tag,men bilderna i den talar för sej själva,så tack snälla för att jag fick boken!! Ska titta lite i den till kaffet som jag tänker dricka nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0