Sleepy

Nu är det dags för mina nyfixade fötter att ta mej till sängen! Vilken bra dag det har varit,jag har greppat massor med saker som jag vanligtvis skulle ha skjutit lite till på. Jag har aldrig behövt ha koll på såna saker innan ,allt har ju funkat ändå och jag har aldrig varit orolig för att livet inte skulle funka. Jag har haft ordning på sånt jag själv tyckt varit viktigt och skött sånt som man måste sköta i vårt samhälle, men för övrigt i livet så har det varit,äsch det löser sej. Det funkar bara så länge inte någon annan nästlar sej in och ställer till oreda som inte uppdagas förrän efter lång tid! Men det är ju inte jag som sitter i skiten i längden, och det är jag glad för! Nu skickar jag massor av soulshine ut i natten till er alla,sov gott govänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0