Svarta krukor på fot!


Visst är de läckra de här plasturnorna ! Förra året fanns de både på Plantagen och Rusta! Ska skaffa mej den svarta varianten till min pelargonplantering! Hoppas den går att förankra på min "stam" piedestal som är under uppbyggnad! Vad snyggt det vore med bara svarta urnor på fot i olika storlekar och material till det! Å så svarta spetsdukar under! Sen fullt  med prunkande pelargoner i olika färger! Det ska jag jobba på att få till!


Dessa är i plast och kostar 59 kr st på Åhlens! Måla dom kan man ju göra själv!
Annars har vi ju alla loppisar att kolla på, nytt uppdrag vilken tur! Ska nog ta en sväng idag och lämna ifrån mej lite gamla kläder på brödet och fiskarna så då kan jag ju kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0