Flipperturnering å lite annat!

Hej! Mer än ett dygn har gått sedan jag ganska mycket tidigare än tänkt for iväg mot Västerås igår. Hela dagen umgicks jag med nära och kära på olika sätt! Tillslut landade vi för middag och födelsedagsfirande utanför Hallstahammar. På väg tillbaka till Enköping när allt var över på det planet så blev det ytterligare en kopp kaffe hos goda vännen i Västerås. Så när jag tillsist landade här hemma var det bara att förbereda lite för idag och sen gå direkt i säng. Dagen idag började kl sex härhemma och klockan sju var jag på plats på jobbet. Nu har jag just kommit därifrån och förbereder mej för kvällen. Trevligheter ska det bli!


Lite hungriga ungar i Uffes soffa!



Flipperturnering. Eddie håller för öronen när syrran får frispel! Det smäller av bara attan!



Det gäller att välja rätt kopp för födelsedagskaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0