All along the watchtower

Men hej alla! Inte förrän nu hamnade jag vid en dator där jag kunde skriva av mej lite! Så här har min dag varit! Larmet på telefonen hörde av sej vid sex tiden i morse! Pigg och utvilade landade jag på jobbet strax före kl sju, där det blev frukost innan arbetsdagen drog igång! När jag checkade ut därifrån klockan fyra hade en händelserik dag förflutit,en spännande händelse där en äldre dam inte var riktigt säker på vad hon hette, gav mej lite extra jobb. Det hela redde till slut ut sig och damen blev på det klara med sitt namn och tillhörighet! Raka spåret till Västerås sen för umgänge med nära och kära. Nu är jag som sagt hemma igen och tänkte först av allt plocka undan tvätten från igår som hänger överallt färddigtorkad och ren. Ja dagarna går så fort, men så är det ju när man gör sånt man gillar! Å varför göra nåt annat, som någon klok person sa: Skaffa dej ett jobb du trivs med så behöver du inte jobba en dag till i ditt liv! Fatta va,så känns det för mej just nu!


Här kommer en låt skriven av Bob Dylan,men framförd av en annan hjälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0