Huller om buller!

Det är så skönt att stöka om i huset så här på sena kvällskvisten! I alla fall när man vet att det går bra att sova en stund på morgonen. Inget som direkt ligger på i morgon bitti,så jag kan i lugn och ro roa mej med lite omorganisation i garderoberna bl a!  Men det förstås är det soligt och fint tidigt så kan jag ju inte hålla mej kvar i sängen särskilt länge! Då tar jag stora varma morgonrocken på och glider ut på altanen och fikar! Är lite nyfiken på hur mycket snö som hunnit tina på berghällen under dagen,det var ju mörkt när jag kom hem så man vet ju aldrig!






Å mitt i allt så kom jag att tänka på de här bilderna! De är tagna i Västerås hamn i Juli 2007. Numera är det här stället borta och bebyggt  med bostäder! Men det var kul att fota där!



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0