Varit runt lite......

Hej vänner! Har just kommit hem från ytterligare en fantastisk roadtrip! Har haft en toppendag bland gott folk. Har besökt två olika vänners hem och fått med mej massor av god energi och saker! Mitt i alltihop stannade jag för en avkopplande men kort shoppingrunda i Farsta centrum där jag köpte två underbara kaffekoppar till sommarens fikastunder. Ja jag får berätta mer sen när jag kånkat in lite av sakerna jag fick med mej hem! Förresten ska jag ju jobba imorgon så jag måste hinna förbereda lite för det med men vi hörs strax!
En bild på kaffekoppen Montrose som jag köpte. Den är riktigt stor vilket inte syns på bilden 59 kronor st kostade de! Jag tror att kaffet kommer att smaka mycket gott i dom i alla fall!
MONTROSE cup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0