Vilken mardröm!

Åt just en god sallad och skulle testa en ny dressing till! Luktade på den men märkte inget konstigt så jag lade på lite! Men huuu,den smakade ju som getterna luktade på Vallby Friluftsmuseum när jag var liten! Jag spottade ut tuggan direkt men det hjälpte inte,smaken fanns kvar i munnen och det var hemskt,jag lider fortfarande. Fick slänga ett par tuggor av salladen för jag vågade inte chansa! Usch säger jag bara,Hur kan någon tycka om sånt ? Jag kan inte fatta det? Men jag vet ju att smaken är som baken ,det här måste ha varit baken,jag lovar! Såå får ta och lugna mej lite nu,det finns ju dom som inte ens har nån sån här hemsk dressing,tänk på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0