Vitaminer

Vaknade utsövd vid 8-tiden i morse. Solen strålade utanför så jag tog raskt mitt kaffe och en macka och satte mej med ansiktet mot solen på altan. Det var så sköönt. Fåglarna kvittrade och kurre lekte i träden. En alldeles vanlig söndagsmorgon på hemmaplan och så är jag ledig dessutom! Inte dumt alls. När jag satt där och blickade ut över domänerna så kom kreativiteten farande direkt,tankarna jag skrev om igår,det där med att såga ner plommonträdet,det är helt rätt. Sen måste jag lära mej mer om hur man beskär ett körsbärsträd,det är inte samma sak som med äppel eller päronträd,för det kan jag i alla fall. När jag suttit där en stund hade jag planerat så mycket så slottsträdgården var nästan färdig i tankarna! Ska det bli något är det bara att sätta igång så fort som möjligt,mycket kan ju göras redan nu!


Här är min goda kaffekopp på altanräcket! Det bästa med den är att den rymmer massor av kaffe,underbart stor är den!

Den här skålen är en gåva från en vän. Den passar så bra in i mitt bling bling hem ! Jag tycker jättemycket om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0