00.00

Jaha ja,då har det blivit kväller igen då! En riktigt skön dag har det varit här in the Garden of Delight i dag! Å vilken tur jag har,jag börjar inte jobba förrän klockan fem i morgon eftermiddag så jag kommer att hinna massor under dagen imorgon också! Vad ska jag sätta focus på då då? Som vanligt blir det en massa saker,det är sällan som jag börjar med en sak och gör klart den innan jag börjar med något annat,men plattsättningen nedanför altantrappen ska nog få sitt och kanske jag borde dra fram gräsklipparna och kolla om de går att starta.Gräset har växt ordentligt och behöver faktiskt klippas! Ja ja jag behöver inte fundera eller konstruera något jobb för det finns massor,annars kan man ju bara ligga och sola på studsmattan också och dricka kaffe i solen! Lyllos mej som har en sån bra trädgård!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0