Allting går!

Nog för att jag är ledig imorgon från jobbet,men sysslolös är jag inte! Därför tänker jag lägga mej strax och fylla på sömnförrådet lite! Hoppas nu bara att alla mina planer går att ro iland för det börjar tjocka ihop sej lite. Både massa roligheter och en del måsten,typ bilbesiktning å så. Men funka ska det göra,det har jag gett mej attan på, behöver förmodligen leta upp en ny micro också,men det passar ju inte med vad som helst inte,det måste vara en inbyggnads och så måste den passa ihop med resten av vitvarorna som inte direkt är vita!

Micro Gaggenau i utmärkt skick
lånade den här bilden från blocket,men så här ska den se ut svart ram och mörk spegel,för så ser kyl och frys och inbyggnadsugnen ut! Å så ska måtten va de rätta också ,så det bara blir all in!Snyggt men dyrt,felsökning på den jag har skall ske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0