Allting går.......

Så har det varit lunch i trädgården då! Avslutade det hela med en vitaminbomb,jordgubbar,björnbär och valnötter! Solvarma! Och nu blir det kaffe strax! Som vanligt blir saker och ting gjorda som jag tänkt men i en hopplös oordninig!När jag fikat ska jag ta en runda bland alla fyndhögar runt huset och kolla in om det finns fler användbara trädgårsplattor. Att det finns vet jag, men det ska passa in i det jag tänkt också!Förbaskat att man ska vara så beroende av dessa pengar,tänk om det bara var att beställa hit det man behövde och ville ha!Som det är just nu ligger ju inte prio ett på trädgårsdetaljer,andra hål måste tätas först,så jag får ta vad jag har! Men huvudsaken är att jag driver framåt,men å andra sidan vem har sett mej sitta och tjura för jag inte har vad jag vill ha! Nej tålamod, lite jävlaranamma och starka armmuskler,då går allt sa minigrävarn! Ska ut i trädgården och röja lite till nu så vi ses! Ps tar med mej kameran men bilderna kanske inte kommer förrän sent ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0