Angel

Snacka om hög mysfaktor i soffhörnet! Har ju dragit ned värmen riktigt ordentligt för att få en något sånär rimlig elräkning den här månaden. I och med att det blivit rejält mycket kallare ute igen så är det riktigt kallt här inne också. Har stora morgonrocken mysbyxor och värmefilten på mej. En kopp varmt kaffe och skolboken med mej i soffhörnet. Det är såå skönt och det skulle vara hur lätt som helst att somna av en stund! Men icke! Nu gäller det att se till att kunskaperna sitter ordentligt för jag hoppas kunna göra provet nästa vecka! Men jag gillar ju att totalvila i inlärningen med korta pauser där något helt annat kommer i focus så nu blir det musik igen innan jag återtar soffhörnet.

Höll ju på att spela låtar jag gillar som innehåller ordet Angel i titeln. Det hela stannade visst av förra veckan men jag fortsätter nu med en riktig klassiker!

Detta kallar jag vackert på alla sätt och vis! Fly on my sweet angel......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0