Att göra när man är sjuk!

Det är mycket viktigt att man gör bra saker för sig själv när man är sjuk! Det gäller att tycka riktigt synd om sej själv först och sen släpa sej iväg till affären. Svettig ,frusen och febrig siktar man in sej på glassdisken och väljer ut någon god och dyr sort. Inget snåleri nu,jag är ju faktiskt sjuk,jätteförkyld ! På väg till kassan blir allt bara sämre så det är lika bra att ta med någon god chokladkaka ifall det blir ännu värre med snorandet. Sen hem till sköna tofflorna värmefilten och soffan!


Till det hela fixar man sej en god varm kopp kaffe. Om man orkar alltså,det gjorde jag,nu har jag satt i mej det mesta utom all choklad,det finns en bit kvar till sen! OBS! Gör bara detta om du är riktigt förkyld annars lovar jag att du ångrar dej efter så mycket onyttigheter,men jag,jag känner mej riktigt nöjd och belåten med min kaloririka handling. Efter en sån här grej är det riktigt skönt att bara vända på sej och somna med sin ploffiga mage i vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0