Back home!

En tröttis har just slagit sej ner vid datorn efter en händelserik dag! Gick upp vid sju imorse och skrev ner en del kompletteringar till min självskattning som skulle lämnas in på skolan idag! Vid halv nio åkte jag ner till jobbet och parkerade cykel där eftersom jag inte har köpt något lås ännu. Skolans lokaler ligger mitt emot mitt jobb så det är nära! Enköping är ju sveriges närmaste stad ju! I alla fall så skrev jag provet i medicinsk grundkurs,fem veckor tidigare än det var tänkt! Resultatet kommer jag att få veta om nån vecka,men det känns som det lyckades i alla fall! Sedan var jag kvar på skolan och fick lite genomgång av hur fortsättningen kommer att läggas upp! Det blir en kurs i etik och livsfrågor som jag ska läsa härnäst,vi gjorde om studieplanen lite och speedade upp takten till heltid! Detta är ju roligt ju!Men trevligast idag var ju lunchen,då gick jag med tre likasinnade brudar och lunchade på Amazing thai. Vi satt i solskenet och skrattade,åt och njöt! Tur att det var lunch bara så vi inte kom på att dricka öl,för då hade det varit galet vid vårat bord kan jag lova! Sen var vi tillbaka till den dåliga luften i skolsalen och satt och diskuterade i grupper. Trevligt! Nu blir det kaffe och vila å sen ska jag titta på den nya kursen lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0