Bibbel, babbel


En sån här förpackning har legat på upptining sen jag handlade och har nyss blivit uppäten. Så gott och läskande. Man behöver faktiskt inte ha något till,det är såå gott som det är! Under tiden har jag smidit planer med en god vän,han fick mej att inse att det är inte så länge kvar som jag vill tro tills Skodan ska in på besiktning. Om det går som vi planerat kommer bilen att hamna hos honom ett par dagar för lite uppsnyggning,och som tur är har jag då tillgång till annan bli i vilket fall! Jamen tänk va bra det blir bara man planerar. Jag behövde lite påputtning jag! Imorgon ska jag upp och jobba dagtid igen,förresten så blir det ju även på lördag och söndag so what's new! Sen enligt planerna ska Eddie och jag kolla in den nya Stadium outlet butiken som öppnar i Västerås imorgon. Kan ju vara kul att rycka och slita i lite varor som man ändå inte tänkt köpa och om jag hinner så svänger jag in på stadsmissionens loppis i samma område. Jag jagar krukor och roligheter till trädgårdsprojekten som en galning!!
Ja,det var lite om morgondagen det,förresten så har jag fått de två första uppgifterna i kursen Etik och Livsfrågor genomgågna och godkända. Det var ett rent nöje att läsa kommentarerna om exemplet från mitt eget liv som jag hade som överkurs! Den tredje ska jag skicka i helgen och sen är det bara två kvar. Gott om tid känns det som just nu i alla fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0