Blommor och blad!

Nu har jag avslutat jobbet i trädgården för ikväll! Det blev så snyggt tillslut när jag fick plocka ordning på alla saker jag spridit ut. Har spolat mina klippor med slangen så de är så rena och fina. Så här såg det ut tidigare idag!

Om man kryper ner på en lägre nivå så ser det annorlunda ut!


Så här ser det också ut på min gård om man ser det ur ett mindre och lägre perspektiv!



Kan bara inte sluta njuta av den underbara formgivningen av denna tulpan,är det moder jord själv måntro som varit i farten?

En ytte pytte liten förgätmigej blir så här vacker ur rätt perspektiv och med rätt objektiv! Njutning!

Det här är en skön känsla,man lägger på ny fräsch jord i rabatterna och de små plantorna ser ut att få nytt liv ! Vilken härlig tillfredsställelse detta ger,i alla fall för mej!
Inatt ska jag låta alla pelargoner få stanna ute,några på altan och två på framsidan i de nya urnorna! Den stora hibiskusen får sova inne ett tag till,vågar inte chansa på den för den är en värdefull gåva och jag tänker vara rädd om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0