Bortskämd

Tänkte bara vi skulle passa på att ses lite barnen, jag och några fler nära! ag ville bjuda på lite fika och tårta när de tändå är Mors dag. Det är ju svårt att synka ihop alla tider när tre av oss jobbar obekväma tider,en dagtidare en som går i skolan och så morfar pensionären. Så idag var vi sex stycken som sågs och fikade här hos mej. Mina barn överraskade mej ordentlig titta vad de skämde bort mej med!
SWISS CHAMB TOP<br/><strong>259</strong> SEK | €27.95
En underbart söt top från Rut m fl,den enda skillnaden är att min har blåa rosor! Åh vad den är somrig och fin!



En ögonskugga som är helt underbar,svart  och lyxigt glittrande! Den kommer från Make Up Store!



En spännande grej,smokey eye effect från max factor,färgerna på bilden är något missvisande p g a blixten,i verkligheten är de mycket mörkare. Det här ska bli intressant att prova!



Skrapfest! Vem vet,plötsligt händer det å då ni mina barn ska vi ta igen alla fattiga år vi gått igenom,tänk vad vi kämpade med det vi hade,det var knapert men på något sätt lyckades vi i alla fall! Tack barnen!

Eddie och Mimmi passar på att återuppliva gamla lekar medan vi väntar på att Big sis ska komma från jobbet i Västerås!



Mimsan flying high!



Glada sommarbarn!


Ja sen efter det här så blev det fika med tårta och en massa snicksnack! Vilken bortskämd morsa jag är,det tycker i alla fall jag! Far min hade med sig min bästa gräsklippare som verkar vara på g igen,så nu har jag klippt i stortsett hela gräsmattan på baksidan och vattnat blomstren. Nu ska jag sätta mej ner och bara tänka på allt bra jag har runt mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0