Cheva funderar

Huga,huga sommarstuga! Nu är jag riktigt svettig och mör i ryggen,men det blir massor gjort i alla fall! Det väcker en massa minnen och tankar hos mej när jag rotar i grejer som jag inte hållt på med sen vi var två som bodde och verkade här. Vilken fart det var svosch så var hela huset uppochner och utochin! Nu håller jag på att färdigställa en massa saker som vi påbörjade och det känns faktiskt både bra och ledsamt såklart. Glädjen ligger i att jag inte ger upp utanjobbar stenhårt på! Sorgen ligger nog idag mest i att det var så attans roligt att jobba jämsides med en idéspruta och vildhjärna,det saknar jag emellanåt. That was then,this is now!Med så mycket gott folk som jag har runt mej nu så kommer det här stället såsmåningom att bli den oas och lugna vrå som det var tänkt. Jag är bra på väg och sommaren gör trädgården så himla fin och rofylld,just nu så trivs jag väldans bra med det här! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0