Dagens avslutas!

Nuså ska jag klappa ihop butiken för ikväll! Dagtur på gång i morgon igen på jobbet men slutar ganska tidigt! Då måste jag verkligen greppa lite grejer inför helgen! Så man kan ta sej riskfritt runt i landet. Har ett visst bekymmer med Lillskodans sommardäck som bara måste åtgärdas. Sen om det blir tid över så har jag inga problem att fylla dagen,det finns hur mycket kul som helst att välja på! Visstja ,det är skola i morgon,jag tänkte titta in en sväng där när jag slutar,för jobbet och slantar in går först, det andra går att ta igen,men pengar de rullar som bekant! Fast jag tycker att de flyger med superturbojetraket bränsle! Raskt i säng nu,snart ringer larmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0