Dagens diss!

Vet ni hur lite jag gillar träiga apelsiner! De två senaste ,och sista för den här säsongen kan jag lova,har varit en jättebesvikelse att se innehållet på! Det är ju inte så lätt att veta när man står där i butiken och är sugen på den oranga nyttigheten. Man klämmer och kollar så gott det går och tycker det ser bra ut! Men nej då,när jag kommer hem och ska äta och är så sugen så snålvattnet rinner så upptäcker man eländet när man hör det där äckliga ljudet! Det låter som man bryter av en träbit när man försöker dela den i klyftor! Ändå försöker jag att inbilla mej att det inte är så farligt och försöker äta den,men apelsinsaften är liksom torr! Det finns ingen vätska kvar i hela apelsinen ,värre torka än i öknen! Och nu har jag ingen annan frukt hemma heller! Jag dissar torra apelsiner!

En bra apelsin är en saftig apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0