Dagens Engel

Vilket lurigt väder vi har idag! Jag skrev ju för en stund sen att solen var tillbaka och att nederbörden upphört. Men nu fick vi smaka på ytterligare en vädervariant här på min gata. Der började att hagla! Det såg så roligt ut när de små kulorna kom rullande ner från garagetaket. Jag stod just i köket och skalade potatis när det satte fart! Till lunch ska här bli samma,nä inte samma, en likadan sallad och potatis som igår,fast salladen får en annan kryddning idag. Italienska örter och persillado hade jag tänkt,och lite chili! En sväng ner till källaren ska jag passa på att ta medan potatisen kokar. Jag ska leta fram en väska som jag behöver från gömmorna,och så ska jag hämta upp tvätten som säkert är klar! Okej då återkommer jag under eftermiddagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0