Deklarerat!

Nu väntar sängen på en ganska trött mej! Fixade med en massa härhemma efter jobbet. Fikade med  alla tre barnen hemma hos Jenny senare på eftermiddagen.Trevligt! Stannade hos Marie och hämtade en svart Skrivbordstol/Fåtölj till mitt projekt vad det gäller datorhörnan. Tror att det hela kräver en ommöblering i vardagsrummet så jag kanske väntar en tid innan startskottet går för den historien! Datorn ska ha den allra centralaste platsen i mitt vardagsrum,kommer aldrig att gömma den i nåt datarum eller liknande. Den är ju viktigare än alla TV apparater tillsammans,nån sån finns ju faktiskt inte i mitt vardagsrum! Visst har jag en TV men knappt det och något kanalutbud finns inte att tala om. Men jag är nöjd! Nu ger jag mej srax för ikväll,går ett dagpass mellan sju och fyra till att börja med i morgon så får vi se om det blir nå mer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0