Drygar mej!

Något rastlös trots massor med saker att göra bara jag vill. Går mellan sysslorna ute och inne och duttar lite här och där.Det känns inte som det blir något vettigt gjort.Tror det beror på vädret ill en viss del,hade det varit fint ute så är det ingen tvekan om var jag befunnit mej.Nu känns det inte riktigt som vädret duger åt mej. I ala fall inte för att fortsätta med något av de större projekten. En sak jag borde göra är att kolla om det finns någon koppling så jag kan förlänga trädgårdsslangen,det borde ligga någon i nån gömma om jag kommer ihåg rätt.Varför är det så segt,känns som det sitter lim under skona.Jag går ner och kollar med detsamma så ser vi om det känns bättre sen. Annars kanske det helt enkelt är så att jag borde kapitulera och inte pyssla med sådana saker idag. Vla är ju ett ord jag borde uppmärksamma ibland!


Typ nån sån här rolig manickel ska jag leta upp nu. Roligare att leta efter nya skor på ett stort shoppingcenter! Nä nu ska jag säga till mej själv på skarpen att sluta tjura,det här leder ju ingenstans! Jippi ner i källaren och gräv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0